gay sohbetgay arkadaşlık siteleriLgbt farkındalıkTrans farkındalık
DOLAR
18,6408
EURO
19,6351
ALTIN
1.075,92
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Hafif Yağmurlu
19°C
İstanbul
19°C
Hafif Yağmurlu
Pazar Az Bulutlu
17°C
Pazartesi Hafif Yağmurlu
13°C
Salı Hafif Yağmurlu
11°C
Çarşamba Hafif Yağmurlu
15°C
Gay öpüşme sahneleri senin için Gay öpüşme sahneleri biz lgbt kesimin izlemeyi en sevdiği video türlerinden. Bu öpüşme türü erkek erkeğe veya kız kıza öpüşmeyi genel olarak tanımlar. Çünkü kadınlar da gay olabilir erkeklerde. Kür alıkmıyorum çünkü gerçekten bilmeyen var 🙂 O zaman öncelikle Gay ne demek onu iyi bir...
28.10.2021 13:58
6488
Erkek erkeğe öpüşme, erkek erkeğe sevişme, eşittir erkek erkeğe aşk vardır. Kadın kadına erkek erkeğe veya kadın erkek arası öpüşme ve sevişme karşılıklı iki kişinin gönül rızasıyla ve duyguları sonucu ortaya çıkan sevmek sevilme ihtiyacının doğal yansımasıdır. İnsanlar aşkı yaşamak için kimseden izin almak zorunda değil. Bu bağlamda aşk yasaklanamaz,...
05.09.2022 23:07
5515
Todrick Hall yeni klibiyle karşımızda. Bu sayfaya bir güncelleme olsun. Born to be A queen Mutlaka izleyin Todrick Hall Amerikalı şarkıcı şarkı yazarı ve sahne sanatçısı Todrick Hall görüp görebileceğiniz en frapan lubunyalardan. Hatta bildiğiniz travesti. Kliplerinin Türkiye’de televizyonlarda oynatılması ise direkt Rtük engeli demektir. Hayır eşcinsellik veya travestilik temalı...
25.03.2022 20:25
2866
Yetişkin içeriklere etkileşim ve yetişkin olmayan içerikler Yetişkin içerikli görseller ve gönderiler daha çok ilgi çekiyor, bu çok net. Özellikle şu sıralar İnternet’teki kullanıcı davranışlarını göz önünde bulundurduğum zaman vardığım sonuç şöyle; Birçok konuyla ilgili özel ve gerçekten önemli yazıların bulunduğu blog sitelerinde bile, binlerce kullanıcısı ve ziyaretçisi olmasına rağmen,...
01.05.2021 22:44
1291

Kerimcan Durmaz Peşimde ve Dünya Starı Yotuber’lar

Kerimcan Durmaz Peşimde ve Dünya Starı Yotuber’lar
26.02.2021 19:19
1437
A+
A-

Kerimcan Durmaz Peşimde şarkısı gerçekten gayet iyi ancak o kadar çok kendi reklamını yaptı ki, ve öyle çok ‘Türkiye buna hazır değil’ dedi ki, hiç öyle beklentilerimi karşılamadı. Belki Rap müzik pek tarzım da olmadığı için sound’u yakalayamadım mı acaba diye düşündüm ama yok ya hepimiz az çok müzik dinliyoruz değil mi? Benim beklentilerimin biraz gerisinde kaldı. Sana soran olmadı diyenler bu yazıyı okumasın yeter 😂😇 Çünkü madilik yapıyorum

Müzik kim için yapılır? Elbette dinleyici için yapılır. Tekrar ediyorum kötü demiyorum. Ama öyle aman da aman yer yerinden oynayacak bir tınısı bile yok ki şarkının. Sözlerine asla değinmek bile istemiyorum ama değineceğim; O ne ya öyle.. Kendi kendini batırmak için uğraşmışsın sanki. Sırf ego dolu cümleler. E hadi kısa bir inceleme yapim o zaman 🙂 

Kerimcan Durmaz Peşimde şarkı sözleri  

I am the scorpion whose sting will make you rich  (iğnesi seni zengin edecek akrebim ben)

Pay attention now! I’ll teach you how to be a bitch (bitch) (Dikkat kesil: sana nasıl bitch olunur öğreteceğim)

Sen neden akrepsin ? Neden iğnen insanı zengin etsin. Sırf zenginlik için sivri diline veya davranışlarına katlanan etrafındaki şak şakçılarından kalma bir deneyimin mi olmuş sanki. Sanırım bana öyle geldi 🙂 

Gece gündüz peşimdeler peşimde

Flaşlar hep peşimde peşimde (hu,hu)

Koşup dur sen peşimde, peşimde

Ulaşamaz peşimdeler peşimde (ah)

İlk egolu sözler burada başlıyor. Flaşlar neden senin peşinde? Bunu sadece dilersin. Türkiye’de sanata imza atmış biri değilsin ki flaşlar peşinde olsun. Bence daha güzel bir giriş yapmalıydın. Ben senin koyu bir takipçinim ve gıcık ettin beni. Şarkının iyilik ve barış temsilcisi olmasını beklerdim. Tutarsız bir beklenti mi ki ? Böyle laf sokmayla olmamış sorry

İnmem o levela çok yakın red bottom

Belki bıçaklarsın sırtımdan fake atıp

Yaptıklarım hep haterların dilinde

Evet yukarı da da bahsettiğim gibi egolu devam eden sözler. Hater’larının dilindesin çünkü demek ki hater’ın gerçekten çok.  

Hayalini kur, Hermes Birkin elimde(huh)

Baba yıldız gibi gökyüzünde süzülür

Çıkar maskeni gördüm gerçek yüzünü (huh)

Kolumda pırlantalar kamaştırır gözünü

Burada harbiden sonradan görme olduğun hissine kapıldım. E zaten sosyal medya fenomenlerinin bazıları gerçekten de sonradan görme. Bu üslup zaten senin bütün takipçilerinin bildiği bir şey ki. Bu şarkı da amacın sadece kendini yansıtmaktıysa bence Instagram sayfanda zaten çok iyi gidiyordun yani şarkı yapmana ne gerek vardı? 

Güler yüzüme sürtük tutmaz sözünü (Bitch)

Görüp ister Missoniden bikini (bikini)

Hesaplıyo kaç gecede birikir (birikir)

İlerliyor bir iki, bir iki, bir iki

Yapar birikim, olmak ister Kylie-Kim

Peşimde Klibindeki Hermes çanta

Elbette herkes ‘birileri’ olmak ister bunda yanlış olan bir şey yok ki. Hermès Birkin veya Missoniden bikini parayla alınır elbette. Zenginler için mesele değil ki. Ünlü olmayan yüz binlerce zengin insan olmasaydı, bu markalar olur muydu zaten? Bu insanlar böyle doğmuşlar yaşamışlar. Senin için ‘norm’ değil ki bu markalar. Böyle ikonları öne çıkarmana ne gerek var. Bana sonradan görme bir uslüp gibi geliyor. Ama dediğim gibi sen zaten o rolleri Instagram fenomeni olarak yaparken güzeldin. Ayrıca herkes, biri olmak  ister bunda yanlış bir şey yok ki. Kaldı ki sen bile daha Kylie veya Kim değilsin ki. Bu arada Hermès Birkin ve Missoni markalarının bağlantıları koydum 🙂 fiyatlarına bir bakarsınız. Hem öğrenin belki lazım olur 🙂 Resme büyüterek bakınız

Kerimcan Durmaz peşimde
Hermès Birkin çanta

Geziyorum elimde şampanya

Hayallerim sığmıyor dünyaya

Hayatımı adadım bu rüyaya

Sen yerinde say, çıkıyorum uzaya

Sen uzaya çık tabiki! Keşke astronot olup çıkaydın da daha çok gurur duyaydık. Bir irony mi metafor mu onu dahi anlamış değilim. Bence sen hiç uzaya falan çıkma olabiliyorsa Kluplerde Dj’lik yapmaya devam et lütfen. Veya Instagram fenomeni olarak kalmaya devam et. Çünkü seni severek takip ediyorum. Hayranın olmam hür iradamle düşündüklerimi yazmayacağım anlamına gelmez demi. Zaten konuşması gerekenler hayranların. Sen dağ ben tavşan misali de olsa düşüncelerim; Sana bir dahaki sefere daha iyi bir şeyler yapman için samimi itiraflarımı iletiyorum diyelim 🙂 Heralde kız… 

Gece gündüz peşimdeler peşimde

Flaşlar hep peşimde, peşimde (hu,hu)

Koşup dur sen peşimde, peşimde

Ulaşamaz peşimdeler, peşimde

Kim koşarsa koşssun peşinde sanki bizene ayol. Senin peşinde koşan biz varız. Takipçilerin var hepsi birden üstüne mi alınsın o zaman? Sana ulaşamazlarsa anlamı ne yani:) Bottega Veneta diye (Botagovenettaaaa)

Bottega Veneta markasını bize tanıtan fenomen

Kim ne derse desin taşlanır hep başarı

Ben seyrettim kıskançlar düşerken aşağı

Önüm, arkam, sağım, solum ilişkiler hep çıkar

Sen örsen de ben olurum duvarlarını yıkan

Etrafında böyle insanların oluşu bence çok üzücü. Olur geçer daha gençsin ne diyelim ki 🙂 

Yok olmamı istiyorlar çünkü ben bir tehtidim

Jumanji’de next level belki havan değişir

Atıp tutar ama ister fotoğraf

Ona kolay gelir ama yaptıklarım hep olay 

Kaçar hevesin, sert gelir Hennesy

Burası neresi, Beverly tepesi

Bitch you can’t sit with me as you can see (Bitch gördüğün üzere sen benle oturamazsın)

Turn the volume up! Listen to me carefully (Sesi aç ve beni iyi dinle)

Whateverrr… Ay hayatım kendini yırttın Amerikalılar gibi İngilizce konuşcam diye e iyi oldun fena değil. B2 level’ındasın diyebilirim. Kimsenin level’ına inmezsin ama İngilizcede de benim level’ıma çıkmazsın mesela babyy sorryy 🙂 Küründen ukalalık yapıyorum kız.

Prada, Milano, altımda pink Lambo

Kollarımda Cartier, kürküm Loro Piana

Kolpa Polliana, kurguların drama

Başa çıkamaksın benle bitch, zorlama! (Brrrah)

Gece gündüz peşimdeler, peşimde

Flaşlar hep peşimde, peşimde

Koşup dur sen peşimde, peşimde

Ulaşamaz peşimdeler peşimde

Whatever, I’ll call u later  ( Her neyse… Sonra ararım)

Kerimcan durmaz peşimde şarkısı için özet yorumum:

Sen fenomen olarak bence çok profesyonelsin. Kalite takılmak parayla olur o da yeterince var. Yaptığın sevimli ukalalıklar asla gözüme batmıyor hatta seni severek takip ediyorum ve dediğim gibi takip etmeye devam edeceğim de… Ama maalesef bu şarkıda ve de klipte yeterince profesyonel görünemedin. Tamam ses sanatçısı zaten değilsin anladık ama, yüz hareketlerin, mimiklerin, tutumun, duruşun asla yeterli profesyonellikte değildi. Yani olmadı işte. Bilmiyorum yani, hani beklentileri çok çok yüksek tuttun belki de. Ama tekrar ediyorum asla kötü değil. Ama bişi eksik yani.. Çünkü çok çıtayı yükselttin diye mi kafam karıştı…

Sen kim bilir iyi bir şey olsun diye kaç para ödedin. Belki o parayla Türkiye’deki bir yapımcıyla çok daha iyi işler çıkartabilirdin veya orası sizin ve ekibinizin çok daha iyi bileceği bir şey. Ama belli ki daha profesyonel bir şey olması için gücün yetmemiş. Sen ağzından Beyonce, Rihanna diye hiç düşürmedin… onları idolün olarak gördün falan… Yani alakası yok biliyorum ama üstüne de yapacağın kliple ilgili ‘Türkiye buna hazır değil‘ dersen. Pardon kardeşim orada bir dur derim. İki pasta kesmeyle klibin sonunda kadın kılığına girerek falan Türkiye buna hazır değil falan diye bi şey yok. Travesti diye bir kavram var biliyorsun. Klibin sonunda travesti olmuşsun yani buna dayanarak mı Türkiye buna hazır değil dediydin acaba. Benim ne resimlerim var sen biliyon mu 🙂 

Dipnot: Lütfen burada şahsi yorumlarımı biraz abartarak belirttiğimin altını çizeyim. Kesinlikle hater değilim. Sadece ti’ye almak gibi diyelim. Bence Kerimcan Durmaz çok başarılı ve Türk olması hasebiyle desteklenmelidir. Reklamın iyisi kötüsü olmaz demi. Al işte bu da bir reklam 🙂 

Kerimcan Durmaz Peşimde Türkiye’nin hazır olmadığı bir klip değil

Türkiyenin henüz Kerimcanın Şarkısına hazır olmaması fikrine, sanırım neden takıldığımı anlıyorum. Şimdi ben kerimcanı takip ediyorum ve seviyorum. Ancak onun imajını ve esinlendiği insanları da biliyorum. Ve bu insanların neler yaptıklarını görseniz elbette Kerimcanın kilibine neden Türkiye’nin hazır olmadığını söylememesi gerektiğini  

Dünya çapında LGBT youtuber ST⭐RLAR

Geçen sene Nails Hair Hips Heels isimli şarkısıyla Amerika’da ortalığı kasıp kavuran Todrick Hall, bir RAP sanatçısı olmasının yanı sıra ayrıca Youtuber 😉 LGBTQ bireyler için bir rol model olmayı arzuluyor ve Siyah eşcinsel bir adam olarak deneyimlerini sanatına dahil ediyor. Elbette asıl ününe Youtuber oldugu için kavuştu ama Amerika’da onun gibi ultra profesyonel çok Youtuber var. Bu da bir reaction yazısı yani.. İnceliyoruz ya hani.. Hak falan yediğim yok. Tatbikîde Kerimcan’ı severek takip ediyorum.  Fakat dünyaca ünlü LGBT starları, ikonları veya ünlüleri takip ettiğim için… Bilmeyenler görsün istedim 😉

Şu alttaki koreografiye bakınız lütfen 🙂 Videoların ham hali… Kişilerin ham video da dahi ne kadar profesyonel göründüklerine bakın. Ben şimdi bu kadar profesyonel şeyden sonra nasıl çıtayı yükseltmiyim o sözleri duyunca?

TÜRKİYE ALTTAKİ ŞEYLERE HAZIR DEĞİL 😂 

JEFREESTAR YOTUBER

JAMES CHARLES  

İNANILMAZ GÜZELLİĞİ İSE BAŞKA BİR KONU

Türkiyede henüz bu derece profesyonel olan Yotuberlar yok. Ancak lütfen bilinizki, Kerimcan Durmaz ile diğerlerini kıyaslamak çok doğru olmaz. Ve daha çok faktör var. Orrrrr what everrrr 🙂

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.