gay sohbetgay arkadaşlık siteleriLgbt farkındalıkTrans farkındalık
DOLAR
18,8053
EURO
20,4336
ALTIN
1.164,91
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Hafif Yağmurlu
10°C
İstanbul
10°C
Hafif Yağmurlu
Cumartesi Çok Bulutlu
7°C
Pazar Hafif Yağmurlu
6°C
Pazartesi Hafif Yağmurlu
6°C
Salı Az Bulutlu
7°C
Adana’daki tarihi hamam Irmak hamamı öylesine tarihî ki gittiğiniz zaman dış kaplamasından bunu hissedebilirsiniz. Bildiğiniz klâsik erkek hamamı… Aslında civarda, mimarisiyle de ikonik bir yapı. Fakat hamamın önündeki eski bina yıkılınca civarın da peyzajı gerçekten değişti. Eski bina derken orada düğün salonu vardı. Bebe Müzikhol isminde. Artık yok. Resimde görünen...
17.12.2022 11:52
238
Lubunya ortamı madilikleri böyle olur hayatım saç başa kız gibi kavga edilecek tabiki… Lubunya kavgası diye bişi var ancak asla erkek kavgasına denk bir kavga değildir bu kavga 🤣 Bana bak lubunya sakın bir daha sevgilime bakma! Diğer lubunya da aaa alamazsın sen benim sevgilimi ekimden diyor. Kediler bile leço...
10.12.2022 17:03
196
Yine gayet iddialı bir konu bence bu Podcast konusu… Ve konuyu batıracağımdan da eminim.. Batsın diyorum boş bir yandan da 🙂 Yine de değinmek geliyor içimden… Çünkü altın değerinde gözlemlerim ve onları tanımlayan sözlerim var… Yazdığım çoğu konu da o altın gözlemlerimi görebilirsiniz! Yine çok mu ego yaptım? Aman bişi...
29.12.2022 23:31
347
İzmir bölgesindeki gay erkeklere ve gay seven erkeklere ulaşmak için oluşturduğumuz izmir WordPress blog civardan bol ziyaretçi alıyor ve dolayısıyla sohbet edip tanışabileceğin kişilerin çoğalması da an meselesi. Neden kendine bir profil oluşturup hemen denemiyorsun? Kurallara uygun olmayan profiller genel olarak ilk 48 saat sonunda sistem tarafından otomatik olarak silinir....
10.12.2022 01:05
406

Hayatım sana para gönderirim

Hayatım sana para gönderirim
21.12.2022 20:31
249
A+
A-

Hayatım sana para gönderirim ama açıklama kısmına ‘bu parayı, arkadaşıma en geç, örneğin dolmaz ayın onbeşinde geri ödemesi şartıyla transfer ediyorum. Söz konusu tarihte geri ödeme yapılmazsa, ve para alınırken bu açıklama okunduysa, bu metin yasal süreç başlatmam için karşı tarafın da şimdiden kabul ettiği yükümlülüğün beyanıdır’ diye açıklama yazarım uyar mı?

Tamam kabul ediyorum

Aradan zaman geçer ve söz konusu tarih gelir geçer… Arayan soran yok… hatta ortamlarda falan tesadüfen karşılaşılır falan… bu yani… sözde unutmuş edaları falan hiç bir şey yokmuş gibi… Ses etmesen gerçek hayatta da unutacak o kadar gevşek hani 🙂

Hani senin bana borcun vardı biz senle ne anlaştık?

Aaay canım ya çok özür diliyorum ya açıklamayı okumayı unuttum gerçekten… Hani senin bana parayı gönderdiğin akşam sende kaldım ya. Sonra sabah çıktım direkt eve geçtim… Akşamına doğru Ayşeyle Fatma geldi sonra sende bize geldin falan sende o gece bizde kaldın… Böylece ben çıkıp parayı çekme fırsatı bulamadım. Karttan da temassız ödeme yaptığım için para karttan tükenmiş kendi kendine… Aradan haftalar geçti unutmuşum aşkom yaa… Keşke daha erken haber verseydin… Ay çok özür ya unutmuşum gerçekten… Söz İlk fırsatta halledeceğim. Sen şimdi bana biraz borç ver ben şu sana olan borcu ödeyim… Sonra da sana olan borcu ödeyim olur mu? 😂

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.