Neden etrafımızda LGBT çiftler neredeyse hiç yok?

Neden etrafımızda LGBT çiftler neredeyse hiç yok?

Neden etrafımızda LGBT çiftler göremiyoruz? Neden sevgili olduğunu söyleyen eşcinsel çiftler ve translar ve kocaları yok?

Diyorumki... Hani olaylar elbette alttaki yazıdaki kadar basit değil.... farkındayım.... ama sadece çok küçük bir açıdan, özellikle son zamanlarda translara olan ilgiden ötürü, olaylara belli bir açıdan bakmak istedim...
*yazı da geçen erkekler translardan hoşlanan erkekleri temsil etmektedir. Yazı tamamen kişisel görüş olup doğruluğuyla ilgili genel bir kanı olmayabilir.

Maalesef biz henüz Cinsel kimliğimizi kabul aşamasını yeni yaşıyoruz.... Aşmamız gereken bir kimlik kargaşası varken bir başkasını kabul etmek, onu idrak etmek ve onunla beşeri ilişkiler geliştirmek maalesef pek mümkün olmuyor. Bu bağlamda aslında gizlilerde tenhalarda patlayan bu marjinal cinsellik sadece cinsel ilişki olarak sonlanıyor. Ve orgazm olduktan sonra her şey bitiyor... Kimilerinin pişmanlığı kimilerinin farklı garip duyguları okunuyor saklı yüzlerinde ... Nerden mi biliyorum? Hepiniz biliyorsunuz zaten... (bunu okuyan bir travestiysen lubunyaysan veya diğer lgbt, beldeli kolilerden bahsetmediğimin altını çizeyim çünkü durum orada çok değişiyor.. Ortada adı konulmuş beklentilerin arz talep sonucu oluşması tamamen başka bir durum... Ben daha çok cicilik diye tabir edilen sıradan ilişkilerden bahsediyorum... Orgazm öncesi neden ayaklarımızı yalayan bu adamların orgazm olduktan sonra değiştiklerini görüyorsunuz... Hepiniz biliyorsunuz.. Elbette artık her türlü laçkalığa meydan veren yapışan tiplerden de bahsetmiyorum..
Asıl bahsetmek istediğim şu ki; Gönlü trans bir sevgili isteyen bir çok erkek orgazm olduktan sonra toplum baskısıyla yüzleşiyor... Daha doğrusu bunu zaten biliyor.. Ve daha en başta duygusallığı yok ederek kabul ettiği sadece cinsel içerikli bi fantezi olarak görüyor.. Ve orgazm olduktan sonra sahne belli...
'Kocacım beni Tak koluna gezdir'
Erkekler daha çok, hani tabiri caizse, kollarına takıp gezdirdikleri kızları seçme eğilimindedirler, yani özetle, herkesin çok güzel bulduğu kızlarla gezip hava atmaya bayılırlar... E bilirsiniz işte..öyle şeyler yani falan filan Kim istemez ki manken gibi bir çocukla gezmeyi.. İşte onlarda Manken gibi karı ayakları falan yani.. İnce işler....
Ha şimdi bu kafadaki bir erkeğin dünya güzeli bile olsa bir travestiyle gurur duyarak el ele gezmeyi kaldırabilmesini beklemiyorsunuz dimi ? Adam yatak da zaten bambaşka biri ondan bahsetmeye gerek yok.. O adamların bütün yüzünü biz iyi biliriz..... oralara hiç girmicem...
Ben mutluluğumu satarım unuturum sorun yok... Yeter ki beni Gay sanmasınlar

KORKU: Aaaaa olur mu sonra ne derler? Ben dıtımı dıtlatırmıyım :)

Toplumun yarattığı baskı, zincirleme bir reaksiyon gibi her yerde ezici bir üstünlükle ilerliyor.
CESARET: Erkeğim ulan ben... Translardan hoşlanıyorum var mı ötesi.. Bence çoğu kadından bile daha dişiler.. Bana tam erkek gibi hissettiriyorlar... Anlaştığım biriyle aşk yaşamaya hazırım..
Korku kim olduğunun arkasında durmayı bildikten sonra gerekli cesaretle düzelir... Toplumlar önce kişinin kendi zihninde şekil alır... Ve bazen cesur olmak gerekir
Aksi halde psikolojik açıdan sağlıksız lgbt ve dolayısıyla hetero bireyler oluşacaktır. Lgbt bireylerin özgürlüğü heteroseksüelleri de özgürleştirecektir sözü çok doğru

Sence bu yazı nasıl

Yorum Gönderme

0 Yorumlar